It's all about her :'(



                    LAGU BLOG NIH PAVERET NIH. FROM HER :') <3



HABOK!! GO AWAY!! Hahahaha. Pagi2 buta dok mai sasau. Gila babengg derr. Ehh, melalut sampai lari dari title di atas tuhh kan? Yess, it's all about her. Siti Nuratiqah binti Shaikh ibrahim <3 Dalam blog dia, dia tulis KAMI DAH LAMA BYE BYE. Yess. Mmg betol pon. Aku dalam proses melupakan dia. Sebab? Buat apa lah nak sayang + nak tggu org yg tak pernah ada hati kat kita kan? Org tua2 kata 'BUANG MASO JOO' Hahahaha. Lek luhhhhhhh. ;) Haaaaaa, mcm mna kami kenai ehh? Nak tau kaa? Tkyah kott nohh? :p Actually, harituh aku sajaa2 p ngorat awek nih. Sajaa tulis kt chat huruf A bosaa bosaa. Hewheww. Then ada respon la derr. Pmpuan dah bagi respon cangak lagi? Tibaii derr. Hahaha. Then chat blablablabla then dia ajak buat fake relayy. Byethewayy, aku tak tahu pulak dia dah mula sayang aku and aku tak tahu yg dia takk akan ajak org buat fake relay if dia tak ada hati kt org tuhh. *tingg, dia suka aku lohh ;) Selepas itu pulak, kami ada problem pasal family daaaaaa. Hmmm, :'( Nak cita ehh? Tkyah laa kott. She said "'KITA TAKDAK JODOH' Hey sayang, it's okayy. Nevermind and blablabla. Errrrr.Dia nak berkawan dgn aku macam dulu, tapi aku cuba hendek berkawan dgn dia tapi aku tkboleh nak terima dia sebagai kawan. Sebab aku anggap dia lebih dari kawan. :'( Okayyy, she said kami dah mcm orang asing, mcm tkpernah kenal. Yess, ituh yg saya mahu. Saya tidak mahu ganggu hidup awak lagi. Awak pon sudah mempunyai TEMAN TAPI MESRA yg baru. So, go on okayy sayang? Sama-sama sebab happykan saya dahulu. You're the special EX-GIRLFRIEND ever I have. Thanks a lot. Muahh! Loveyou! Tata :') Ayuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu <3
Officially From Amir Syawal ;]

No comments:

Post a Comment