She :'(


Assalammualaikum , Hyee uolls? Haaa, sapa lahh makcik ada lesung batu kt atas ni kan? Eheee, nama diaa Siti Nuratiqah binti Shaikh Ibrahim. Mcm tkpercaya ada jugak bunga ngorat kumbang. Hee, tapi dari awal aku mmg syiokk kt deni , tapi malu weyy. Kadang2 jealous dgn deni sbab deni kuat sentapp, tak larat aku nak pujokk. (: Then, mcm mna pon tktau kami boleh kawan. Arghh, tknak aku story prob kami nnti gadoh lagi. Tknak hilang deni dahh weyy. Cukupp sekali. Okayy, dkat skola org pggil deni ayu or atiqah? *ayu? Perghhh! Ramai org cakap deni matured tapi aku ckap deni budakbudak. :p Aku stay penang, marka ni pon penang. Tapi aku pulau marka ni seberang. Apo bolehh buatt? Hmmm :'( Okayy, marka ni ada 3 sibling. 2 orang abang2 dan deni yg bongsu. *nama pon marka, mmg suka tiru aku!! Abang2 deni hensem, mcm aku. *perasan!! Cakap fon sure gelak2, biasalahh org tgah cintan cintun ni. Awai2 jaaaaaa. Lama2 dok buatt keng. So sabar, kakak angkat deni slalu ckap kt aku sabar dgn attitude diaa. Okayy aku paham deni sekarang. Tapi tktahu lahh deni paham aku kaa tak kan? Tapi paling aku tak best dgn deni, slama kami couple ni deni tkpercaya aku 100%. Whoi? Jahat ssgt ka aku nih? ishishish! Sebaliknyaa percaya orang lain 100%. Apa boleh buatt, org tkpcaya kt kita tkkan kita nak terhegeh2 suruh prcaya kan? Org gilaa saja akan buatt benda mcm tuu. Today tkp skolah, sebab demam gadoh dgn dia. Phewww! Kosien kosien! Dah dah laa, tklarat aku nak type panjang2. Noww sambung tido~ Gedebushhh! Byebye <3




Officially From Amir Syawal ;]

No comments:

Post a Comment