Reminded Sweet Memories :')



Assalammualaikum blogger, semak abes blog aku nii, jarang plakk on blog nii. Hehe~ Busy lahh. Harap maaf ya? >.< Yeah, bout my tittle there, sumpah aku teringat kt dia, aku sendiri pown tktahu kenapa. Haishh~ Why aku tk bole lupa dia? Why? Why? Why? Grrr~ LMF !! Someone can help me? Cuba untuk melupakan dia, tetapi still teringat. 4bulan sudah nii #amirsyawal bila lagi kao nk tamatkan zaman bujang kao? HAHA! Ntah laa, aku sndiri pown tatao. Maybe tggu someone kott? Ahaha~ #merepek Someone can change my life please? Arghhh~ Aku hate betoi hidop mcm nii. Why? Tuhan nak menguji kao tuhh #amirsyawal hg harus terima dugaan dari yg MAHA ESA. Yayaya, aku redha, maybe tuhan mao uji tahap kesabaran aku. Yaa Allah, kau kuatkan lahh hambamu yg lemah ini. Haishh, apa lahh aku ni. Apa nk jadi pown tktao. To all blogger, aku stop kt sini yeah? Nothing mao tulis dh. Ahaha~ Selamat Malam semua >.<


Officially From Amir Syawal ;]

No comments:

Post a Comment