Durian oh durian ;)


Assalamualaikum blogger? Hope anda semua sihat yeahh? Aku mao cita psai tittle nihh, adoyyayy. pening weyhh. Haa, mao story kt hmpa muaa. Dulu-2 time aku kechil-2 #baku sgt rahh pernah aa skali mak pak aku suruh mkan durian, aku dengan pandai bijak kt sana pown p lahh mkan durian dua tiga ulas. Diaaa, mendapat teroihh. Demam seminggu, sbab? Mkan durian. Until now aku fobia nk makan durian. Hoho~ Entah mengapa. Then semalam mak aku mai dok dekat dgn aku, diaa tgok aku dok IM chat dgn pmpuan, HAHA! Tk dan dia mao sound aku, aku yg sound diaa #anak derhaka . Mao tao sebab apa? Mulut dia bau durian. HAHA! Mangkaqq betoi. Biasalahh musim durian laa nihh, habihh rumaa bau durian. Herghh~ Tk dok umah laa aku jwbnyaa. Tidakknyaa? Dok umaa kalo demam sebulan teroihh. Tk cukup sebulan, tetttt~~ Tamat paaa? HAHA! THE END !! Thanks yeo!!

Officially From Amir Syawal ;]

2 comments:

Mak Esah said...

durian sedap pe... @_@

AhmadSyawal said...

Sedapp? Sedapp ada mkna tuhh, kak bole lahh geng skali dgn ibu. Minah durian. Grrr~

Post a Comment