Happy rahhh ; )

Assalammualaikum kepada muslim sekalian dan Salam sejahtera bagi yg bukan muslim, tajuk saya ni mcm bengg jaa en? *Budak zaman laaa kata cannot go* HAHA! Happy laa wehh, tadi saringan sukan dpt GOLD MEDAL. 200m, high jump and 4x400. But, tadi time dok lari, mmbe aku ( 2nd place *Khairul Hafizan* ) punya laa mangkaqq dok terjerit-2 mcm org gila ==' Dia dok jerit *Weyy, tggu aku!!* HAHA! Miaa mangkaqq detuu, tkpaa-2. Ingat mmbe miaa psai aku slow sikit rahhh. HAHA! Syiokk-2!! Tkpaa-2, paling best high jump! Tggi aku 1.76 jaa, tklahh tggi sgt mcm kak fufu aku tuu kan? Dia lagi tggi, hmm. Tkpa-2, biarkan diaa. Time nk lompat smlm, perghhhh~ Miaa ramai dok sokong-2, depa ingat aku ni msok MRLK kott *YMTT* dok terjerit mcm org gila. MANGKAQ! Aku miaa dok takott-2 nk lompat time tuhh. Huhuhu~ Best-2! Tk dpt di lupakan kenang tu. HAHA! *Jiwang-2* That's all lahh aku mao KONGSI dgn ampa, actually byk lagi tapi aku nihh malas nk tulis. Hee~ Baii ^_^




Disini saya sediakan gambar untuk anda yaa. Enjoyy !!

Officially From Amir Syawal ;]

No comments:

Post a Comment